آموزش نحوه کار با سایت های کلیکی ( اسکریپت Zeuos )
 

سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم

در این پست میخواهم درباره روش کار با سایت های کلیکی توضیح بدم.

 
در این سایت ها یه سری افراد هستن که تبلیغ های خودشون رو توی سایت میزارن تا با این روش آمار بازدیدکننده هاشون رو بالا ببرن. و در طرف دیگر هم افرادی مثل من و شما که عضو سایت هستند میرن و اون تبلیغات رو نگاه میکنن و به ازای هر تبلیغی که نگاه میکنیم مبلغی به عنوان حق الزحمه به حساب ما واریز میشه. به این ترتیب هم ما کسب درآمد میکنیم و هم تبلیغ کننده سود میکنه (به واسطه افزایش بازدید کننده سایتش و موارد دیگر).
 
 
خوب حالا چطوری و از کجا تبلیغات رو مشاهده کنیم؟
 

پس از ثبت نام در سایت های کلیکی با بنرهای موجود در همین وبلاگ و وارد شدن به حسابتون در سایت کلیکی مورد نظر، یه قسمتی وجود داره با عنوان "مشاهده آگهی ها" (در سایت های ایرانی) و یا "View Ads" (در سایت های خارجی) که برای مشاهده آگهی ها و شروع کسب درآمد باید روی اون کلیک کرد.

 
 
و سپس یه صفحه جدید باز میشه که یه سری تبلیغات در اون مشاهده خواهید کرد که برای مشاهده تبلیغ باید روی یکی از آنها کلیک کرد و بعد یه آیکون کوچیک نمایش داده میشه که باید روی اون کلیک کنید تا تبلیغ در یه صفحه دیگه باز بشه.



 

 و پس از سپری شدن زمان مورد نظر، پول تبلیغ به حسابتون واریز میشه. دوستان توجه کنید که هر روز باید تبلیغات رو نگاه کنید که کمتر از 15 دقیقه در روز وقتتون رو میگیره.



 
توجه کنید در بعضی از سایت های کلیکی، در ابتدا باید تبلیغات مربوط به مدیر رو مشاهده کرد (البته خیلی زمان کوتاهی دارند) و پس از اون می تونید به کسب درآمد بپردازید.
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آموزش کار با سایت های کلیکی ,

تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1387 | 4:9 | نویسنده : َاحمد |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.